reede, 2. veebruar 2007

Mu blogi olla hilinemiste register.

Ei. Ma tavaliselt ei jää.
Täna nägin kooli minnes professor M. L.'i ja sain seega kinnitust, et maja, mida tema omaks mäletasin, ongi tema.

Õpetaja R. ütles, et reformierakonna meelne kaheteistmes klass olla avastanud tehes testi, et nad tegelikult peaksid valima vasakpoolseid - mõni suisa vene erakondi, mõni SDE'd või vasakpoolseid väikeparteisid. Mina sain lihtsamalt:

Tiia Tiik [SDE] 52%
Hagi Shein [SDE] 52%
Peeter Kreitzberg [SDE] 48%
Ülo Kaevats [SDE] 43%
Marju Toom [SDE] 38%

Ehk siis senise valimiskogemusega läks täppi. Aga võibolla peaks truudust murdma ja võtma rohelised? Ei, pooldan tuumaenergiat! Loodusega sina peal olemises peab olema samuti mõõdukas. Nagu kõiges muus.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hmm, oled sa kindel?

http://roheline.erakond.ee/index.php/Energeetika(arvudes)

lontu lõvikutsu ütles ...

Eee ... ma ei saa päriselt aru. Tuuleenergeetika on tore küll, aga mina (kuigi võhikliku arvamusega) usun, et tuul võib nii väikses piirkonnas kui Eesti ühe väikse ilmatsükloni tõttu kiirelt muutuda tuulest tuulevaikuseni ja seepärast peaks tuulepargid rajama arvestusega, et kunagi tulevikus hakkavad nad alalisvooluga tootma vesiniku ja hapniku, mida siis omakorda põletatakse sel hetkel ja seal kohas, kus seda parasjagu vaja läheb. Näiteks autos. Või kuskil kaugemal metsatalus, kuhu kaablid ei ulatu, küll aga saab viia kütuseelemendiga vesiniku "põleti". Hapnik lastakse atmosfääri tasapisi tagasi ja gaaside hulgad atmosfääris ei muutu. Tasakaal säilib.

Tuumaenergia on väga roheline energia, millest miskipärast rohelised ei räägi. Ma arvan, et neil on selles osas sisetülid. Ma kunagi mainisin bloogis ja otsisin ka üles koha, kus ... (vaadake lisatud linki).

Ma usun, et see tuumajaamas vabaneva entroopilise soojusenergia probleem on lahendatav. Eksole.

lontu lõvikutsu ütles ...

Link siis ka - http://lovikutsu.blogspot.com/2007/01/energeetika.html (jaanuari alguse sissekanne)

Minu blogide loend