pühapäev, 11. veebruar 2007

Pildil on kolm tänava- puhastus- autot. Sõitvad sedasi kolme- rakendis ja saavad korraga puhtaks ka suured ning laiad tänavad.

Aga tahtsin öelda, et Mõista On Nii Raske.

On väiksed märgid ... märkamatud. Elu Täis Väikseid Märke.

Sõnad ... pilgud. Me arvame, et meie pilke mõistetakse ... loodame, et meie mõtteid mõeldakse. Et meile vastatakse ja mõeldakse sama moodi. Aga ei ...

Sõnades on segadus. Keelte Paabel.

Ma nägin öösel unenägusid. Mulle heideti unenägudes ette, et ma räägin segaselt. Läksime kuskilt läbi ... oli kaart ... aga kõrgepingeliinid olid maas, pidi ümbert minema. Kummaline pilt ... ma ei ole kunagi näinud 30 või 60 kV kõrgemaid liine maas. Need ju EI JÕUA maha! Nad on liiga suured ja tugevad! (N. teab ... tema töö juures inimesed orienteeruvad 30 kV ja suurema pingega liinide järgi ... Eesti ongi nende jaoks Liinid!) Ahjaa ... ma ei mäleta tervikut, aga seal oli väga kummalisi asju. Tundus. Oli raudtee ... Hiiumaal? Kaart meenutas Hiiumaad - oli justkui Hiiumaa täis raudteeliine. Kuskil Käina kandis toimus tegevus. (Ma ei ole Hiiumaal tegelikult käinud.) Kahe sadama (Orjaku ja Heltermaa) vahel. Ei ... sellest ei saa rääkida - see on veelgi segasem.

Sõnad on segadus. Sõnadesse peidad tõe. Oma mitmekülgsuses. Vahel on hea ... aga ilusaid ... tõelisi ... pärleid ... ei tule niisama.

Aga ometi ei ütle nad midagi. Need kaks sõna. Nad ei saagi öelda. Neid on vähe selleks.
(Nad üritasid ... aga välja tuli kidari hale koopia: "say something! say something!" - "something" - "yay ...")

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kallis Matteus,

see lugu ei olnud nyyd sugugi nii lihtne :D see oli irooniline suhtumine yhe kindla noormehe tuimusesse ... valusad vaod on see mu sydamesse jätnud, kuid sõprust see ei purusta. kes teab, ehk on meilgi veel temaga kunagi lootust ..

{}
p.s. ära mind nii tõsiselt sõna-sõnalt võta .. hirm hakkab :)

Hundioru Nirti ütles ...

Whats up with the "..." ?!

Anonüümne ütles ...

avastasin just, kui tihti olen ylalseisvas kommentaaris kasutanud sõna "see".
hämmastavalt tihti.
ometi pole "see" see, kellele ma võiksin vihjata.

(huvitav, kas matemaatiku eneseväjendus suudaks veidi loogilisem olla?)

nirti - kirjavahemärkideta laused oleksid imelikud. aga enamus mu lausetest ei lõpe lihtsalt yhegi yldtuntud märgiga, vaid on kui voolav mõte, mis pähe ei malda jääda.
sellest siis "..." (kui kysimus selles oli).

Minu blogide loend