neljapäev, 15. veebruar 2007

Nädal hakkab lõppema, mis juhtus:

Esmaspäeval saabusin rongiga ...

Teisipäeval käisin T. Lasnamäel Authori rattast vaatamas, R. veenab mind. S. leiab, et havai ekspress on parem ja sealt pakutud ratas on veelgi soodsam allahindlus protsendilt, aga ratas ise on kehvem. Õieti pole ma kohapeale jõudnud sinna ja veebis lihtsalt pole paremat, mis vastaks nõudmistele. Ja sellel on ka oluliselt kehvemad jupid kui Authoril. I. sõidab Authoriga - tema sõidab alles aasta muidugi - abikaasaõpetas jalgrattasõidu selgeks. Nüüd peab tasakaalu. T. ja M. leiavad, et Author on parem firmamärk. Teine M. leiab, et minusugusele harrastajale/pühapäevasõitjale aitab ka havai. I. ütleb, et tema Author on samade juppidega kui minu valitud havailane. Minu Author oleks vaks või paar parem.

Pärast reisi Lasnamäele üritasin T. masinas Ubuntu 6.06 all saada käima Logitech QuickCam Communicate'i üht mudelit, umbes sellist. Proovisin kerneli lähtekat tirida, lõpeks saingi, kuid kompileerides läks kolm-neli tundi. Katsed lõpetasime pool kaks öösel - pärast viit ja poolt tundi ebaedu.

Ülemus T. võttis omaks, et mulle palka makstes eksiti ja tehti vana tariifi järgi. Kuu pärast saab õige alles. Kole!

Kolmapäeval käisin laulmas, lauljaid polnud ja seega jäi ära.

Täna sain varahommikul kirja, et pean kiiresti ühe asja ära saatma. Uhh - peab selle valmis tegema.

Reedel-laupäeval viimast korda nelja nädala jooksul Väikses Puust Linnas.

Ahjaa - Google'i uudistest käis läbi link euronews'i uudisele - seni veel kõik kena ja neutraalne. Tore!

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend