kolmapäev, 7. veebruar 2007

Päeva halvem osa - Greifswald jääb ära (kui just bussi ei hakka uurima). Põhjused finantsilised - 4,5 k ei taha reisile välja käia, aga pühapäevase seisuga oleks veel 3,5 läinud.

Päeva parem osa oli see, et Kristiinest 10 meetrist pikendusjuhet ostes (et üle 50 kr arve tuleks) tõmmati 130 kroonine juhe kassast kaks korda läbi ... siis säästukaart ... ja siis avastati, et midagi on valesti ja võeti pikendusjuhe enne maksmist ära. Ehk siis - 130 kroonilt sain protsenti kaks korda nii palju kui raha maksin ...

(Mõni pikk ja enamvähem korraliku välimusega keskealine mees vaid 10 kroonist kassatsekki rahaks vahetamas ... kole.)

2 kommentaari:

Hundioru Nirti ütles ...

10 krooni ostaks mulle praegu paki piima, mida mul ei ole ning mida ma tahaks ja mul ei ole vist raha ka, et seda osta. Austa hüva kroonikest! :P

lontu lõvikutsu ütles ...

Eelmisel laupäeval üle Raeplatsi korbi poole tormates poolunisena kella poole kahe ajal tulid vastu kaks noort neiut, ühel kõrge punkarihari peas. Küsisid raha bussipileti jaoks. Küsisin, et kuhu - Räpinasse - küsisin, et kui palju maksab- nad rääkisid midagi 45 kandist - igatahes ma kergemeelselt andsin 32 krooni. Võibolla tahtsid maha juua ... või vesipiibu tubakat osta. Aga ma aasta otsa iga töönädal sõitsin hommikul Räpina kaudu Mikitamäele ja seega tean, et hind oli enamvähem sinna kanti küll.

Minu blogide loend